Erről szól...

2010 tavaszán felajánlottak egy munkát, amit elfogadtam.
A munka egyik érdekes pontja az, hogy Madridba szólt, így 2010 Júlis 1-én felkerekedtem Magyarországról egy dundira rámolt Mondeoval, és Július 2-án megérkeztem Spanyolországba. Azóta Madridban élek. Első lakhelyem Coslada volt, ahol a Rambla közelében laktam. Az ottani botladozásaimat La Rumba de Coslada című blogomban emeletem örökemlékűvé. 2011 Augusztusa óta Madrid fővárosban lakok, így hivatalosan is "Madrileño" lettem.
Ez az itteni kaladjaim naplója.

Sunday 25 December 2011

Anikónál

Lelassítom a kocsit a Wesselényi utcában, és kivetem magam a kocsiból. Aramis átveszi a volánt, és kinyitja a csomagtartót, hogy kiessenek a csomagjaim, pont oda, ahova zsugorkanyarral érkeztem. Itt is vagyok.
Felcsengetek Anikóhoz, kinyitja a kaput, aztán bóklászok pár percet a házban mire Anikó megment az eltévedéstől, és a biztos pusztulástól, ami egy ilyen ismeretlen környezetben várt volna rám.
Az új lakás művészi. Tágas, tiszta, világos, sok fehérel és feketével. Beszélgetünk, cigarettázunk, és megoldjuk a világ fontosabb problémáit.
Anikó már megnézte a vonatokat, így az is kiderül, hogy másnap nem henyélhetünk sokat, mivel reggel 10-kor megy a vonat.
beállítom a telefonom a wi-fit, lejelentem, hogy még élek, aztán Anikó végre rávetheti magát a telefonomon a Fruit Ninja-ra.

No comments:

Post a Comment