Erről szól...

2010 tavaszán felajánlottak egy munkát, amit elfogadtam.
A munka egyik érdekes pontja az, hogy Madridba szólt, így 2010 Júlis 1-én felkerekedtem Magyarországról egy dundira rámolt Mondeoval, és Július 2-án megérkeztem Spanyolországba. Azóta Madridban élek. Első lakhelyem Coslada volt, ahol a Rambla közelében laktam. Az ottani botladozásaimat La Rumba de Coslada című blogomban emeletem örökemlékűvé. 2011 Augusztusa óta Madrid fővárosban lakok, így hivatalosan is "Madrileño" lettem.
Ez az itteni kaladjaim naplója.

Saturday 24 December 2011

Hun

Annak fényében, hogy olyan jól kijöttünk Anikóval Párizsban, és mert sok embert régen láttam, valamint mert elfogyott a téliszalámim, elhatároztam, hogy az ünnepek alatt elmegyek Magyarországra.
Persze, ezt sikerült úgy rendezni, hogy se' igazi komolyabb karácsony, se' szilveszter nem lett. Két kínos ünneppel kevesebb.
Tanulva abból, hogy a múltkor az Iberia megsziatott, a jegyet ezúttal a Malévnál foglaltam. Szállásra ezúttal nem volt gond, mert Anikó nagyvonalúan felajánlotta, hogy csövezhetek nála, amíg Magyarországon vagyok. Igyekeztem előre megszervezni a dolgokat, de ezúttal nem olyan sok mindent, hogy rohannom kelljen mindenhova. Foglaltam bérautót, mert a múltkori zsarolós bevitel után jobbnak láttam függetlennek lenni, még úgy is, hogy Rox és Jani nem lesznek Magyarországon.
A repülőjegy Dec 25-re szólt, és Jan 1-én reggel jövök vissza.
23 még dolgoztam, aztán 24-én mentem Roxékhoz karácsonyozni. Este szépen bepakoltam, aztán alvás. Holnap a fellegekben töltöm a szülinapom. Szó szerint.

No comments:

Post a Comment