Erről szól...

2010 tavaszán felajánlottak egy munkát, amit elfogadtam.
A munka egyik érdekes pontja az, hogy Madridba szólt, így 2010 Júlis 1-én felkerekedtem Magyarországról egy dundira rámolt Mondeoval, és Július 2-án megérkeztem Spanyolországba. Azóta Madridban élek. Első lakhelyem Coslada volt, ahol a Rambla közelében laktam. Az ottani botladozásaimat La Rumba de Coslada című blogomban emeletem örökemlékűvé. 2011 Augusztusa óta Madrid fővárosban lakok, így hivatalosan is "Madrileño" lettem.
Ez az itteni kaladjaim naplója.

Friday 30 December 2011

Bowling

Egy kis kikapcsolódás gyanánt fogtuk magunkat Tamással, és Hanglooseal, és elmentünk plázázni. Tudjuk, ugye, hogy a plázáknak egy célja van, és az az, hogy az ember melegben legyen, és ne ázzon. Az, hogy a plázán belül mit csinálsz, az már mindegy. Főleg, ha Tamás és Hangloose a társaságod. Letámasztjuk a kocsit a Sugár mögött, aztán bemegyünk bóklászni. A mozi tele van, és nem is játszanak semmi igazán jót. Ráadásul én a barátokra vagyok kiváncsi, nem a filmre. Ahogy ott kószálunk, szembe jön egy Bowlingpálya, így igénybe is vesszük. Nem tudok beszámolni róla, hogy miről beszélgetünk. gurítunk, beszélünk, hallgatunk, és egy óra úgy telik el, mint bármelyik ötperc. Miután minden lehetséges menetet megnyertem, közös megegyezéssel véget vetünk Hangloose és Tamás megszégynítésének, és átmegyünk az Árkádba enni. Igen, gyorskaja. Na és? Nem értem, miért van mindenkinek baja az ételkészítés sebességével.
Végül aztán a mozi kivételével minden napirendi pontot kipipáltunk - evés, beszélgetés, maflaság - mindenki hazament kipihenni a többiek fárasztását. Persze, engem tamás hazavitt, mert ilyen rendes gyerek, és mert egy hülye kocsibérlést sem tudok elintézni. Komolyan mondom...!

No comments:

Post a Comment