Erről szól...

2010 tavaszán felajánlottak egy munkát, amit elfogadtam.
A munka egyik érdekes pontja az, hogy Madridba szólt, így 2010 Júlis 1-én felkerekedtem Magyarországról egy dundira rámolt Mondeoval, és Július 2-án megérkeztem Spanyolországba. Azóta Madridban élek. Első lakhelyem Coslada volt, ahol a Rambla közelében laktam. Az ottani botladozásaimat La Rumba de Coslada című blogomban emeletem örökemlékűvé. 2011 Augusztusa óta Madrid fővárosban lakok, így hivatalosan is "Madrileño" lettem.
Ez az itteni kaladjaim naplója.

Thursday 29 December 2011

Megint Aramisnál

Anikó már pakol is, mert holnap megy Isztambulba. Én is pakolok, mert én meg Aramishoz megyek. A mexikói úton találkozunk, és megyünk is egy buliba. Inkább társasparti. Érdekes emberek Aramis barátai. "Túramókusok", ahogy ő hívja őket. Merthogy a túraszakkörből ismeri őket. Mindenki hepi, szép lakás, és különösen tetszenek az agymenesztő hülyeségek, mint a világító csak, vagy az unokahugica nyávogását mozgás érzékelése esetén visszajátszó Tesco-s műanyag űrlény.
Később befut Kurucz Zsuzsi (elvégre Ő is túramókus, ahogy Aramis is). Beszélgetünk vele is, és megállapodunk a 31-ében.
Nem maradunk túl sokáig, de már nem tudom pontosan miért. Azt hiszem valaki álmos.
A következő napokban is csupa jó dolog történik. Vásárolunk, libegőzünk, rengeteget beszélgetünk, próbálunk moziba menni, de persze nem játszanak semmi jót emberi időben.
A libegőzés nagyon jó. Bár továbbra sem értem, hogy az emberek hogy nem tojnak be tőle. Sétálunk egy jót a János hegyen, és a hideg ellenére is jól esik. Persze figyeltem ám a "bringapályát" a libegő alatt. Hááát... lehet, hogy még lemerészkednék rajta. Elvégre kiváló bringát építettem magamnak!
Sétálunk Budapesten is. Ez amolyan sétálós időszak. Elvégre tél van. Az ember mégsem ülhet a jó meleg szobában, amikor meg is fagyhat. A Hősökről a Vörösmarthyig megyünk és vissza. Eszünk valami sültet a karácsonyi vásáron (ami még nem tünt el), és folyamatosan beszélünk. Néha hallgatunk, de az is olyan, mintha kommunikálnánk. Több ilyen nap kéne.

No comments:

Post a Comment