Erről szól...

2010 tavaszán felajánlottak egy munkát, amit elfogadtam.
A munka egyik érdekes pontja az, hogy Madridba szólt, így 2010 Júlis 1-én felkerekedtem Magyarországról egy dundira rámolt Mondeoval, és Július 2-án megérkeztem Spanyolországba. Azóta Madridban élek. Első lakhelyem Coslada volt, ahol a Rambla közelében laktam. Az ottani botladozásaimat La Rumba de Coslada című blogomban emeletem örökemlékűvé. 2011 Augusztusa óta Madrid fővárosban lakok, így hivatalosan is "Madrileño" lettem.
Ez az itteni kaladjaim naplója.

Saturday 31 December 2011

Veresen

Egy nap vidék. Persze nem annyira falu, mint a Budapesten kívüli látogatások megejtése.
Reggel felültem a vonatra (nagyon vicces), és elpöfögtünk veresegyházra. A kulcsom már nem jó a kapuba, így ki kellett csörgetnem az ittlakókat.
A ház a régi, de a többi már mind új. Ágiék most ott laknak, ahol mi laktunk, és örömmel látom, hogy minden egyre jobban néz ki. Igazi meglepetés, hogy az új lakók, akik Ágiék helyére költöztek nagyon szépen kicsinosították azt a részt. Persze, mindig is tudtam, hogy lehet kezdeni valamit ezekkel a lakásokkal, de így megvalósítva mégiscsak meglepő. Az új lakok teljesen rendben vannak. Életvidám, hepi páros.
A nap viszont rövid, így csak rövid beszélgetésekre, és némi vinnivaló összegyűjtésére futja az időmből. Főleg, hogy mindenkinek odaigértem magam mára.
Át is mentem Steve-ékhez, akiknél semmi nem változott, csak a gyerekek cserélődtek ki majd hogy nem kamaszokká. Stevvel jól megbeszéltük rocksztári pályafutását, és annak összeegyeztetését a mackónadrágban tüzeléssel.
És már irány is Tündiék. ismételhetem, hogy itt is minden rendben. közben Attisék is befutnak, így majdnem egy mini-szilvesztert rendezünk. Elvégre 31-e van...
Érdekes Tündiéktől hallani, hogy aggódnak a magyarországi helyzet miatt. Mármint politika, meg gazdaság. Amikor már azok az emberek is beszélnek a politikáról, és gazdaságról, akik azért megteremtik at ideális feltételeket maguknak, akkor ott már valami tényleg elromlott. Node mi kis emberek vagyunk, így nem feladatunk az aggodalom. Inkább elbeszélgetünk a fontos dolgokról, mint a nyaralások, tervek, meg az élet Madridban. Mivel talpalok, megkérem Tündit, hogy vigyen el Mogyoródra (nem, nem a te mogyoródra).
Zsuzsiéknák áll a báll. Mármint szilveszteri buli lesz Luca vezetésével, amiből nyilván nem sülhet ki semmi jó. Egy halom bakfis aprónép nyüzsög a házban. Egyébként még nem voltam Lucáék új házában, így ezúttal körbenézek, és tetszik.
Itt mindenki aranyos, és kedves, néha farkasnak is érzem magam, vagy fekete báránynak. Az egész napom normális emberek között telik, én meg... bah.
Hévezni fogok! Zsuzsi kutyafuttában kivisz a hévhez, és se elbúcsúzni, se mindent megköszönni nincs időm.
Fél éjfélre érek Anikóhoz, és pezsgőzés helyett pakolom a bőröndömet. Végülis, ilyen még nem volt.

No comments:

Post a Comment