Erről szól...

2010 tavaszán felajánlottak egy munkát, amit elfogadtam.
A munka egyik érdekes pontja az, hogy Madridba szólt, így 2010 Júlis 1-én felkerekedtem Magyarországról egy dundira rámolt Mondeoval, és Július 2-án megérkeztem Spanyolországba. Azóta Madridban élek. Első lakhelyem Coslada volt, ahol a Rambla közelében laktam. Az ottani botladozásaimat La Rumba de Coslada című blogomban emeletem örökemlékűvé. 2011 Augusztusa óta Madrid fővárosban lakok, így hivatalosan is "Madrileño" lettem.
Ez az itteni kaladjaim naplója.

Thursday 29 December 2011

Trudinál

Aramisnak délutánra van valamilyen programja, ahova már szégyell elvinni, így szabad az este.
Fel is hívom Trudit, hogy mi a helyzet felé. Megbeszéltük, hogy megnézem csodás új lakását, és bár másnapra lőttük be az időpontot, megelőlegezem a bizalmat, hogy nagynéném is időmilliomos, mint én.
Meg is állapodunk egy közeli időpontban, így veszem a kabátom, és indulok.
Ismét metrózom, ami még mindig vicces. Lehet, hogy pár hónap után már nem szórakoztatna ennyire, de most még jó. A nyugatiig amúgy villamosozok. Jólnevelten lyukasztom a 3-5 éves buszjegyeket. 220 Ft, 270 Ft. A frissebbik 300 Ft-os.
Trudi a Váci úton lakik, és pikk-pakk megtalálom a házat. Elém is jön, és bevezet a birodalmába. Csodás kis lakása van, meg kell hagyni. Ez nagyobb, mint az előző, ebben körbe is lehet fordulni, és még annál is nagyobb. Szépen berendezve, igényesen dekorálva.
Trudival megbeszéljük az élet dolgait, és főleg, hogy kivel mi a helyzet. Persze kivesézzük a családot, és mesélek Spanyolországról. Előkerülnek a Csirmaz - Vadas nyaralás emlékei is.
Nem marad el az etetés sem, és kapok finom húslevest, amit talán két-három éve nem ettem.
Persze néha megszakítjuk adásunkat egy-egy cigarettázásra, amit a kertben folytatunk. Trudi el is meséli, hogy micsoda kovácsoltvas cuccok vannak még a tárolóban (mert van neki tárolója is), és milyen jól fogja azokkal még szebbé tenni az udvart. A szomszédban egyébként egy iskolaszerűség van, ami nem baj, hiszen este nem zajonganak. Ha mégis nagy a lárma, gondolom, meg lehet oldani egy átlagos kézigránáttal.
Szóval ilyen kiválóan teli az este Trudinál.

No comments:

Post a Comment